+385 1 2992 068 info@shop.hr

Polazna točka strukture web trgovine je njezina početna stranica. Naslovnica ostavlja prvi dojam kod potencijalnih kupaca i raspored njezinih elemenata bitan je za planiranje što bolje prodaje Vaših proizvoda u web trgovine.

Ne postoji zlatno pravilo kako naslovnica mora biti uređena, ali vakako mora biti dinamična i kroz određeni vremenski period poželjno je da kupcima pruža novije informacije.

Akcija na naslovnici

Prolazeći kroz shopping centre većinom ćete primjetiti da unutar izloga nekih trgovina postoje istaknuti proizvodi s cijenom ili obilježja trenutnih akcija kroz plakate.

Na taj način možete urediti i Vašu naslovnicu internet trgovine, preporuka je da na njoj istaknete proizvode za koje želite ostvariti što bolju prodaju, ukoliko imate različite kategorije proizvoda, iz svake kategorije odaberite po jedan proizvod koji želite dodatno istaknuti radi bolje prodaje.

Na naslovnicu možete staviti i grafički element koje će klikom voditi na posebnu ponudu, na taj način ste i vizualno uredili Vašu web trgovinu.