+385 1 2992 068 info@shop.hr

Napravili ste vlastiti web shop i što sada? Ne znate dalje, ne znate od kuda krenuti? Web shop je isto web stranica kao i svaka druga na internetu, a da bi ste uspjeli i izborili se na tržištu potrebno je napraviti nekoliko neizostavnih koraka.

Svaki početak je težak to nije ništa novo, ne očekujte preko noći stotinu prodaja i veliku zaradu. Internet je specifično mjesto koje zahtjeva vaš trud i vrijeme. Možete uspjeti jedino svojom voljom, željom i upornošću. Kao i u svakom poslu organizacija je ovdje vrlo bitna. Onako kako se postavite prema projektu takve ćete rezultate i imati. Postoje deseci razloga zašto vaša stranica nije dovoljno privlačna i interesantna ljudima. S druge strane isto tako postoji i desetak načina kako privući klijenta na svoju stranicu i prodati mu proizvod.

Razumljivo je ako ste tek otvorili trgovinu da nitko ne zna za vas i vašu stranicu. Nema vas nigdje pod ključnim riječima u tražilici i to je ono što mući skoro svakog vlasnika internet trgovine.

Nemojte se opterečivati ovime, ono što je bitno to je da prije svake zarade morate nešto i uložiti. Bilo da se radi o Google Adwordsu ili Facebook kampanjama, reklamama u časopisu ili na drugim portalima, offline mediu kao što je tv ili radio … Za početak se fokusirajte na društvene mreže.

Zašto društvene mreže?

Društvene mreže danas su jedan od najjeftinijih, a ujedno i najučinkovitijih načina promocije. Bilo da se radi o stranici, proizvodu ili nećemu trećem ovdje imate mogučnost ciljanog targetiranja ovisno o interesu. Pobrinite se da svoj web shop povežete sa Facebookom, Twitterom i Google plusom. Ovo su 3 najjaće mreže koje bi svaka stranica trebala imati. Danas je malo onih koji nemaju svoj profil barem na jednoj od njih.

Nakon što ste otvorili službene stranice na društvenim mrežama krenite ih puniti. Nikome nije interesantna stranica bez slika i informacija o proizvodu. Napišite oko 30-ak različitih postova prije nego krenete dalje. Postovi trebaju biti zanimljivi i sadržavati informacije različite od drugih stranica. Bitno je biti jedinstven, ono što se kod vas može pročitati ne smije pisati na svakom koraku.

Što se tiće Twittera i Google plusa, ovdje možete izraditi svoj profil te isto kao i kod Facebooka napisati nekoliko desetaka postova. Zatim krenite dodavati ljude za koje smatrate da bi im vaši proizvodi mogli biti zanimljivi. Pronađite specifične branše i proizvode slične vašima te iz tih krugova dodajte svaki dan stotinjak korsnika u svoj krug. Ne pretjerujte sa dodavanjem i slanjem zahtjeva jer možete biti suspendirani sa društvene mreže. Radite to umjereno. Većina ljudi koji su aktivni, uzvratit će vam zahtjev, pročitat će vaše postove. Malo po malo dobivat ćete posjete na stranicu. Važno je biti ažuran i redovito objavljivati nove postove.

Kod Facebooka je situacija malo drugačija. Ovdje možete stvoriti oglasnu kampanju koja će biti usmjerena prema vašem web shopu ili prema vašoj Facebook stranici. Također možete promovirati i svoj post. U svakom slučaju idealna prilika da za malo novaca skupite nekoliko stotina pratitelja što vam je za početak sasvim dovoljno. Ulogom od 50-200 $ vašu reklamu vidjet će veliki broj ciljanih korisnika što vam daje prednost nad bilo kojim drugim načinom oglašavanja.

Kada prikupite ljude, oni će vas pratiti, lajkati postove, komentirati, djeliti… Tako ćete stvoriti svoju mrežu korisnika i promovirati vlastiti web shop. Sve to trebali bi osjetiti s vremenom na vlastitoj stranici i prodaji proizvoda.

Kada otvarate web shop bitno je da nemate preveliku konkurenciju, da imate kvalitetne i zanimljive proizvode jer oni su ključ uspjeha. Zanimljivi ste jedino onda kada ste posebni, a do toga možete doći svojom kreativnošću i sposobnošću da prezentirate proizvod na drugačiji način od svoje konkurencije.